Na nasledujúcich stranách nájdete popísané obchodné podmienky so živnostníkom Mgr. Igorom Kupcom, s ktorým sa chystáte uzavrieť obchod. Kúpou mojich produktov cez internetový
obchod www.igorkupec.sk mi zároveň udeľujete súhlas s nasledujúcimi všeobecnými obchodnými podmienkami.

Mgr. Igor Kupec Kisdyho 7 Košice, 040 01 SR

zapísaný v Obchodnom registri 06.08.2015, v Košiciach

IČO: 48273724
DIČ: 1086302184
IČ DPH: 1086302184

tel. kontakt: +421 944 493 785 e-mail: kupec.igor@gmail.com

Orgánom dozoru je
Slovenská obchodná inšpekcia (SOI) Inšpektorát SOI pre Košický kraj
Vrátna 3, P. O. BOX A-35, 040 65 Košice 1 Odbor výkonu dozoru
tel. č. 055/729 07 05, 055/622 76 55
fax č. 055/622 46 95

Ochrana osobných údajov a registrácia

1. Nákup prostredníctvom internetového obchodu

Nakupovať prostredníctvom môjho internetového obchodu môžete bez registrácie alebo s registráciou. V oboch prípadoch sa, pochopiteľne, nevyhnem spracovávaniu informácií, ktoré majú povahu osobných údajov. Pri ich ochrane sa riadim zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v informačných systémoch.

Zaregistrovaním sa na stránke www.igorkupec.sk alebo odoslaním objednávky mi udeľujete súhlas so spracovaním osobných údajov v súlade so zákonom č. 122/2013 Z.z. o ochrane osobných údajov v znení neskorších predpisov.

Poskytnutie vašich osobných údajov je dobrovoľné. Váš súhlas máte právo kedykoľvek odvolať, a to písomnou formou na moju adresu. Súhlas zanikne v lehote 1 mesiaca od doručenia odvolania Vášho súhlasu a údaje budú vymazané.

1.2 Nákup bez registrácie

Internetovú objednávku si môžete urobiť aj bez registrácie. Samozrejme, ani v tomto prípade sa nevyhnem spracovávaniu informácií, ktoré majú povahu osobných údajov. Budem od Vás potrebovať najmä tieto osobné údaje:

• meno a priezvisko
• dodaciu a fakturačnú adresu

• telefonický kontakt • e-mailovú adresu

Vaše informácie využívam výhradne na účely vybavenia objednávky a dodania tovaru, a to na dobu nevyhnutnú na plnenie zmluvy predávajúcim.

1.2 Nákup s registráciou

Internetový obchod ponúka zákazníkom možnosť registrácie. V takomto prípade si na stránke vytvoríte vlastný profil s údajmi, ktoré môžete opätovne využívať pri každom ďalšom nákupe. Čo registráciou získate:

• svoje údaje budete mať dopredu vyplnené, nemusíte ich vypisovať pri každej objednávke • získate prehľad o všetkých svojich predchádzajúcich objednávkach

1.3 Poskytovanie osobných údajov tretím stranám

Vaše osobné údaje nezverejňujem, nesprístupňujem a neposkytujem žiadnym tretím stranám s výnimkou organizácií, s ktorými spolupracujem pri správnom spracovaní, vybavení a doručení vašich objednávok. K takýmto spolupracujúcim organizáciám patria najmä banky (napr. overenie platby prevodom na účet), Slovenská pošta, GLS Slovakia a iné doručovateľské služby.

Ceny a poplatky

2. Všetky ceny tovaru a služieb sú uvádzané vrátane zodpovedajúcej DPH (pri knihách 10 %, pri ostatnom tovare 20 %). Poplatok za poštovné a balné účtujeme zvlášť. Akciové ceny sú platné vždy do dátumu uvedeného v detailoch produktov alebo do vypredania zásob. V prípade neoprávneného zásahu do obsahu internetovej stránky www.igorkupec.sk alebo do objednávky si vyhradzujeme právo na zmenu cien. Konečnú cenu Vašej objednávky nájdete vždy v objednávkovom formulári tesne pred odoslaním záväznej objednávky. V prípade dobierky do Českej republiky sa cena vypočíta podľa aktuálneho denného kurzu EUR/CZK.

Objednávanie tovaru
3. Objednávanie tovaru je možné prostredníctvom zadania objednávky cez internetovú stránku

www.igorkupec.sk

Telefonické objednávanie nie je možné. Každá objednávka musí byť zaevidovaná v účtovnom systéme, aby sme vám mohli vystaviť daňový doklad a získali podklady pre moje účtovníctvo.
Pri objednávaní cez internetovú stránku www.igorkupec.sk môžete nakupovať s registráciou alebo bez registrácie.

Vytvorenie objednávky pozostáva zo štyroch jednoduchých krokov, ktoré absolvujete po vložení vybraného tovaru do nákupného košíka. Upozorňujem vás, aby ste si pozorne prečítali poučenie o uplatnení práva spotrebiteľa na odstúpenie od zmluvy a naše všeobecného obchodné podmienky. Po záväznom potvrdení objednávky kliknutím na „objednať s povinnosťou platby“ dostanete okamžite spätné potvrdenie o jej prijatí na e-mailovú adresu, ktorú ste uviedli v kontaktných údajoch.

Všetky užitočné informácie k nákupu nájdete aj v sekcii “často kladené otázky.”

Spôsob platby

Pri nákupe tovaru cez internetovú stránku máte možnosť úhrady:

4.1 Na dobierku

Platba a doručenie na dobierku sú možné iba na území Slovenskej a Českej republiky. Objednávku zaplatíte pri jej doručení.

Spôsob dopravy / prevzatia tovaru

Tovar objednaný prostredníctvom internetovej stránky www.igorukupec.sk vám môže byť doručený viacerými spôsobmi:

• kuriér
• prostredníctvom služieb Slovenskej pošty – doručenie mimo Slovenskej a Českej republiky

5.1 Kuriérska služba Slovenskej a Českej republiky

Tento spôsob dodania tovaru je možné využívať iba:

• počas pracovných dní
• v rámci územia Slovenskej a Českej republiky

Poplatok za doručenie kuriérom GLS je 5 EUR a je zarátavaný do celkovej ceny objednávky v prípade, že si zákazník zvolí spôsob dopravy „Kuriérska služba GLS v rámci SR a ČR.“ Pri nákupe nad 60,00 EUR máte doručenie kuriérom GLS úplne zadarmo.

Objednávka je doručovaná kuriérskou službou najneskôr do 2 dní od odovzdania zásielky kuriérskej službe GLS. O expedovaní tovaru je zákazník informovaný prostredníctvom e-mailu. O presnom čase doručenia zásielky informuje zákazníka priamo spoločnosť GLS Slovakia (www.glskurier.sk)

Služba doručenie kuriérom sa dá využiť len cez pracovné dni. V prípade, že objednávku so spôsobom doručenia “Kuriérska služba GLS v rámci SR a ČR” zadáte cez víkend alebo počas sviatku, bude expedovaná nasledujúci pracovný deň, ktorým začne zároveň plynúť dvojdňová lehota na doručenie.

Expedovanie objednávok a dodacie podmienky (SR, kuriér SR a ČR, zahraničie)

5.2 Všeobecné dodacie podmienky

Som povinný vám dodať objednaný tovar najneskôr v lehote 30 kalendárnych dní odo dňa potvrdenia objednávky. Záväzok dodať tovar je splnený, keď Vám alebo vami určenej tretej osobe uvedenej v objednávke dodáme tovar alebo jeho odovzdaním nášmu prepravcovi na prepravu. Ak neprevezmete objednaný tovar, ktorý bol riadne doručený na dodaciu adresu uvedenú v objednávke/potvrdení objednávky alebo nepreberiete objednaný tovar dohodnutým osobným odberom, som oprávnený požadovať od vás náhradu škody vo výške účelne vynaložených nákladov súvisiacich s expedovaním

objednávky. Vlastnícke právo k tovaru nadobúdate jeho prevzatím v mieste dodania a úplným zaplatením kúpnej ceny. Prevzatím tovaru na Vás prechádza aj nebezpečenstvo náhodnej skazy a náhodného zhoršenia. V prípade viditeľného poškodenia zásielky ste oprávnený zásielku neprevziať.

Expedovanie objednávok a vybrané dodacie podmienky sa líšia v závislosti od spôsobu a miesta doručenia:

• doručovanie kuriérom GLS na území SR a ČR
• doručovanie do zahraničia prostredníctvom Slovenskej pošty (celosvetovo)

Presné podmienky expedovania pre jednotlivé prípady nájdete popísané nižšie.

5.3 Balenie objednávok

Podľa charakteru/značky objednaného tovaru vám ho zabalím do do kartónovej krabice.

5.4 Rozdelenie objednávky – expedovanie a poštovné

Ak Vaša objednávka obsahuje viacero položiek a jednu, či viaceré z nich nie je možné našou vinou vybaviť, objednávku vám odošleme aj po častiach. Zvýšené nároky na poštovné a balné idú v takomto prípade na môj účet.

V prípade rozdelenia jednej objednávky na viacero zásielok na základe Vášho priania doručeného e- mailom, môže byť poštovné a balné účtované za každú zásielku samostatne.

5.5 Potvrdenie o expedovaní objednávky

Do 24 hodín od expedovania objednávky odo mňa dostanete e-mail s potvrdením. E-mail si pozorne prečítajte. Nájdete v ňom užitočné informácie o prípadných komplikáciách pri doručovaní. V prípade, že by sa vyskytli nepredvídateľné okolnosti, vyhradzujeme si právo na predĺženie dodacej lehoty, o čom Vás však budeme hneď informovať.

5.6 Problémy pri doručovaní expedovanej objednávky

Pokiaľ Vám tovar alebo oznámenie o jeho uložení nebolo doručené podľa dodacích lehôt, kontaktujte, prosím, kuriérsku službu GLS, svoju dodaciu poštu alebo nás.

telefonicky: +421 944 493 785
e-mailom: kupec.igor@gmail.com
5.6 Expedovanie objednávok doručovaných kuriérskou službou GLS v rámci SR a ČR

Pri objednávke tovaru s dorčením kuriérskou službou GLS je možné tovar zaplatiť vopred alebo pri prebratí priamo kuriérovi v hotovosti alebo prostredníctvom prenosného platobného terminálu. Objednaný tovar je doručovaný do 2 dní od odovzdania zásielky kuriérskej spoločnosti GLS Slovakia.

Tieto lehoty sa nevzťahujú na tovar z kategórie predobjednávky (pre-orders). Pri tomto type tovaru je dodacia lehota uvedená individuálne.

Záručná doba

Na všetok tovar máte zo zákona záruku 24 mesiacov, ktorá začína plynúť dňom prevzatia tovaru.

Ku každej zásielke je priložená aj faktúra, ktorá zároveň slúži ako záručný list. Ak ste faktúru náhodou nedostali, dajte mi, prosím, čo najskôr vedieť na kupec.igor@gmail.com

Reklamácie v našom obchode sa riadia podmienkami, ktoré platia v akejkoľvek bežnej kamennej predajni v súlade so zákonom.

Výmena, vrátenie a reklamácia tovaru

6.1 Výmena tovaru

Tovar zakúpený prostredníctvom môjho internetového obchodu je možné vymeniť do 24 mesiacov od jeho kúpy.

6.2 Podmienky výmeny

• tovar, ktorý požadujete vymeniť, musí byť nepoškodený, nenosený a nepraný

6.3 Postup pri výmene – zákazník

• tovar, ktorý požadujete vymeniť odošlite doporučene ako balík alebo list (nie na dobierku) na adresu

Mgr. Igor Kupec Kisdyho 7 Košice, 040 01 SR

• k výmene tovaru budete potrebovať kópiu dokladu o zaplatení
• skontrolujte, či je tovar na výmenu v poriadku nepoškodený, bez obalu
• do balíka alebo listu vložte spolu s tovarom aj kópiu dokladu o zaplatení a sprievodný list s informáciami k požadovanej výmene

6.4 Postup pri výmene – poskytovateľ

• prijatý tovar skontrolujem, prečítam si sprievodný list a overím dostupnosť tovaru, ktorý si želáte • v prípade, že požadujete vymeniť tovar kus za kus v rovnakej cene a je momentálne dostupný skladom, doporučený list alebo balík vám bezodkladne pošleme na vami uvedenú adresu

6.5 Postup pri výmene – špeciálne prípady

V prípade, že si želáte vymeniť tovar v inej hodnote, ako je ten pôvodne zakúpený, alebo tovar, ktorý požadujete, momentálne nie je dostupný, dohodneme sa individuálne e-mailom alebo telefonicky ohľadne vyrovnania finančného rozdielu. V takýchto prípadoch je lepšie sa nám ozvať dopredu na adresu kupec.igor@gmail.com

6.6 Vrátenie tovaru

Ak ste spotrebiteľ, všetok tovar zakúpený na mojej internetovej stránke www.igorkupec.sk môžete bez uvedenia dôvodu a bez akejkoľvek sankcie vrátiť do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď vy alebo

vami určená tretia osoba s výnimkou dopravcu prevezmete tovar. Ak ste sa rozhodli využiť tohto práva, musíte odstúpenie od zmluvy odoslať najneskôr štrnásty (14) deň od prevzatia tovaru. Právo na odstúpenie od zmluvy môžete uplatniť e-mailom na kupec.igor@gmail.com alebo v listinnej podobe na adresu Kisdyho 7, Košice, 040 01, SR, spolu s podpísaným písomným prehlásením o odstúpení od zmluvy s uvedením svojho mena a priezviska, adresy, čísla objednávky, dátumu objednania a čísla bankového účtu na finančné vyrovnanie.

6.7 Podmienky vrátenia tovaru

• tovar, ktorý si želáte vrátiť, musí byť nepoškodený, nenosený a nepraný
• v prípade, že tovar chcete vrátiť poštou, určite nám ho neposielajte na dobierku, takáto zásielka nebude z našej strany prebratá

6.8 Postup pri vrátení tovaru – zákazník

• tovar, ktorý chcete vrátiť odošlite doporučene ako balík alebo list (nie na dobierku) najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty
• adresa na doručenie vráteného tovaru:

Mgr. Igor Kupec Kisdyho 7 Košice, 040 01 SR

• k vráteniu tovaru budete potrebovať kópiu dokladu o zaplatení
• skontrolujte, či je tovar v poriadku nepoškodený, bez obalu
• do balíka alebo listu vložte spolu s tovarom aj kópiu dokladu o zaplatení a formulár na odstúpenie od zmluvy

6.9 Postup pri vrátení tovaru – poskytovateľ

• skontrolujem prijatý tovar a lehotu na vrátenie tovaru
• ak je všetko v poriadku, vrátim vám všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkam. Platby Vám budú vrátené bez zbytočného odkladu, najneskôr do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Ich úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom platby, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
• platba za zakúpený tovar Vám bude uhradená až po doručení vráteného tovaru späť na moju adresu alebo po predložení dokladu preukazujúceho zaslanie tovaru späť podľa toho, čo nastane skôr.

Pri odstúpení od zmluvy znášate náklady na vrátenie tovaru. Zodpovedáte iba za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, než aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

V prípade, ak nesplníte niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné. Nie som vám povinný vrátiť vám všetky preukázateľné platby podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť k vám.

6.10 Reklamácia tovaru

6.10.1 Základné informácie

Záručná doba na všetok tovar zakúpený na mojej internetovej stránke www.igorkupec.sk je 24 mesiacov.

Reklamáciu vybavím v niektorých prípadoch ihneď, najneskôr však do 30 dní od prijatia reklamovaného tovaru. Adresa, na ktorej môžete uplatniť reklamáciu tovaru, podať sťažnosť alebo iný podnet, je Mgr. Igor Kupec, Kisdyho 7, Košice, 040 01 , SR

Za dôvod reklamácie neuznávam opotrebovanie tovaru nosením a praním, ktoré časom prirodzene mení vzhľad výrobku.

Pamätajte prosím, že tovar z mojej produkcie, ktorý ste kúpili inde ako v e-shope www.igorkupec.sk , môžete reklamovať iba u predajcu, u ktorého ste tovar zakúpili.

6.10.2 Podmienky reklamácie

• oznámenie o reklamácií alebo doručenie reklamovaného tovaru musí prebehnúť do 24 mesiacov od dátumu nákupu
• tovar na reklamáciu nám neposielajte na dobierku, takáto zásielka nebude z našej strany prebratá

6.10.3 Postup pri reklamácii – zákazník

• tovar, ktorý chcete reklamovať odošlite doporučene ako balík alebo list (nie na dobierku) • adresa na doručenie reklamovaného tovaru:

Mgr. Igor Kupec Kisdyho 7 Košice, 040 01 SR

• skontrolujte, či je tovar na výmenu v poriadku nepoškodený, bez obalu
• do balíka alebo listu vložte spolu s tovarom aj kópiu dokaldu o zaplatení a sprievodný list s popisom závady
• v prípade, že nám posielate tovar na reklamáciu poštou, je lepšie, ak nás dopredu informujete na adrese: kupec.igor@gmail.com

6.10.4 Postup pri reklamácií – poskytovateľ

Poštou

• na prijatom tovare skontrolujem nahlásenú závadu a na základe dokladu o kúpe overím lehotu na reklamáciu
• po prijatí reklamovaného tovaru vás budem čo najskôr kontaktovať (telefonicky alebo e-mailom) a spoločne sa dohodneme na najrýchlejšom a najefektívnejšom riešení vzniknutej situácie

• písomne (e-mailom) vás informujem o spôsobe vybavenia reklamácie
• opravený/vymenený tovar vám zašlem na adresu dohodnutú prostredníctvom e-mailovej komunikácie

Ak Vašu reklamáciu uznám, situáciu vyriešime jedným z nasledovných spôsobov:
• tovar vám opravím alebo vymením kus za kus. Následne vám ho zašlem späť na nmoje náklady

• v prípade, že tovar nebude možné opraviť ani vymeniť, vrátime vám peniaze vrátane poštovného a balného

Riešenie spotrebiteľských sporov prostredníctvom on-line európskej platformy RSO

Od 1. februára 2016, keď ste spotrebiteľ a nie ste spokojný so spôsobom, ktorým sme vybavili Vašu reklamáciu alebo ak sa domnievate, že sme porušili vaše práva, máte právo obrátiť sa na mňa so žiadosťou o nápravu prostredníctvom emailu kupec.igor@gmail.com. Ak na Vašu žiadosť odpoviem zamietavo alebo na ňu neodpoviem do 30 dní odo dňa jej odoslania, máte možnosť uplatňovať svoje nároky a práva voči mne prostredníctvom alternatívneho riešenia svojho sporu. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia (www.soi.sk) alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom spravodlivosti Slovenskej republiky (http://www.mhsr.sk/zoznam-subjektov-alternativneho-riesenia-spotrebitelskych-sporov/146987s). Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty alternatívneho riešenia sporov, máte právo voľby, ktorému z nich podáte návrh; možnosť obrátiť sa na príslušný súd tým nie je dotknutá. Spotrebiteľ zároveň môže na podanie návrhu na alternatívne riešenie svojho sporu využiť platformu pre riešenie sporov on-line. On-line riešenie sporu zabezpečuje Európska komisia a slovenské kontaktné miesto riešenia sporov on-line (RSO). Platformu RSO môžete využiť podaním sťažnosti na stránke http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.

Využitie alternatívneho riešenia sporu šetrí peniaze a čas, keďže Vaša sťažnosť bude vybavená do 90 dní a bez značných finančných výdavkov. Alternatívne riešenie sporu sa netýka sporov, ak vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20 EUR. Oprávnená právnická osoba môže od spotrebiteľa požadovať poplatok za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 EUR vrátane dane z pridanej hodnoty. V prípade akýchkoľvek problémov nás kontaktujte na kupec.igor@gmail.com

Záverečné ustanovenia

Tieto všeobecné zmluvné podmienky sú platné od 22.4.2018

Mgr. Igor Kupec si vyhradzuje právo na zmenu týchto všeobecných obchodných podmienok. Povinnosť písomného oznámenia zmeny všeobecných nákupných podmienok je splnená umiestnením na internetovej stránke www.igorkupec.sk

Tieto všeobecné obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť voči mne uzavretím kúpnej zmluvy.