Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /data/d/f/df7377a9-19ec-4729-877c-7251464d95e7/igorkupec.sk/web/wp-content/themes/tao/single-portfolio.php on line 6

Projekty

 

Zelená škola: Myšlienkou projektu je zavádzamie ekologických princípov do riadenia škôl a procesu výučby. Séria mojich vizuálov komunikuje jednotlivé aspekty tohto projektu.

 

 

 

 

Úniková hra Únik 9: Simuluje podmienky generačnej chudoby v ktorej žijú mnohí Rómovia. Riešite úlohy, problémy, narážate na neprijatie a snažíte sa zaradiť do normálneho života. Klient: ETP Slovensko, ilustrácie: Samuel Velebný

 

 

 

Príliv: Kampaň na projekt, ktorý oslovoval Košičanov žijúcich v zahraničí a cudzincov, ktorí sa sem prisťahovali.

 

 

 

Reklamná kampaň na Sokratov inštitút: Cieľom kampane bolo osloviť mladých, aktívnych vysokoškolákov, ktorí premýšľajú inak, ako väčšina spoločnosti. Neboja sa ju aktívne meniť a inšpirovať ostatných.

 

 

 

Use the City Festival: Séria plagátov komunikuje umelecký festival, ktorého hlavnou myšlienkou je aktívne využívanie mesta.

 

 

Murálna maľba na Luníku 9 vytvorená k príležitosti príchodu pápeža Františka. Symbolizuje kvety vyrastajúce z puklín budovy – teda krásu a húževnatosť schopnú rásť aj v ťažkých podmienkach. Dielo vzniklo v spolupráci s umelcom Otom Hudecom, organizáciou ETP Slovensko a Saleziánmi. Autormi kvetov sú miestne deti, veľkoplošnú realizáciu zabezpečil Viktor Feher a Street Art Communication.

 

 

Reklamná kampaň (klient: Nadácia DEDO). Zo zastávky MHD sme vytvorili „domov“.  Ilustrácie: Samuel Velebný, video: Onomatopoje.

 

 

 

Kampaň pre Sokratov inštitút pre 30+: Vizuál postavený na kontraste mesta a pokoja zaježovských lazov.

 

 

Kampaň pre Visit Košice: Jej cieľom bolo osloviť umelcov a kreatívcov z mesta, aby sa zapojili do tvorby nových, originálnych suvenírov. Plagáty komunikovali túto tému absurdne – aby získala kampaň čím viac pozornosti medzi odbornou verejnosťou.